نماد آخرین خبر

چند دلیل برای معامله در ال بانک | معرفی صرافی ارز دیجیتال ال بانک

منبع
بازار
بروزرسانی
چند دلیل برای معامله در ال بانک | معرفی صرافی ارز دیجیتال ال بانک

بازار/ فاکتورهای انتخاب یک صرافی مناسب بر اساس ترجیحات و اولویت‌های هر شخص می‌تواند متغیر باشد. با این وجود برخی از ویژگی‌ها می‌توانند اهمیت بیشتری برای اکثر معامله گران داشته باشند. صرافی ال بانک نیز به عنوان یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال شناخته شده است که خدمات و امکانات مناسب و باکیفیتی را به کاربران ارائه می‌دهد. در ادامه مطلب به بررسی دقیق‌تر ویژگی‌های این صرافی می‌پردازیم اما قبل از آن اجازه دهید که به‌طور کلی بدانیم یک صرافی مناسب دارای چه ویژگی‌هایی است؟
بررسی ویژگی‌های یک صرافی مناسب
برای انتخاب یک صرافی معتبر مانند صرافی ال بانک، باید پارامترهای مختلفی را در نظر بگیرید. به طور کلی ویژگی‌هایی مانند امنیت، اعتبار، میزان نقدینگی، پشتیبانی صرافی، کارمزد معاملاتی، راه‌های واریز و برداشت، تنوع در توکن‌های قابل معامله، خدمات معاملاتی ارائه شده و… فاکتورهای اساسی در انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال محسوب می‌شوند.
اعتبار
عوامل متعددی تعیین کننده اعتبار یک صرافی هستند. معمولا صرافی‌های معتبر دنیا دارای یک یا چند رگولاتوری معتبر از نهادهای نظارتی درجه یک هستند. سابقه فعالیت یک صرافی هر چه بیشتر باشد آن صرافی اعتبار بیشتری پیدا می‌کند.
با افزایش تعداد کاربران یک صرافی میزان مقبولیت آن بالاتر رفته و از اعتبار بیشتری برخوردار می‌شود. عدم وجود سوابق پولشویی، هک و یا کلاهبرداری نیز فاکتور مهم دیگری است که می‌توان برای سنجش اعتبار یک صرافی مد نظر قرار داد. قرار داشتن صرافی در لیست سایت‌های معتبری مانند کوین مارکت کپ اعتبار ویژه‌ای به آن خواهد داد.
امنیت
صرافی‌های مختلف راه‌های متفاوتی را برای تامین امنیت داراییهای سرمایه گذاران به کار می‌گیرند. استفاده از کیف پول‌های سرد برای نگهداری دارایی ها، احراز هویت اجباری، استفاده از سیستم دو مرحله‌ای تاییدیه ورود، ارسال هشدار ورود افراد ناشناس به حساب کاربری از طریق ایمیل، پیامک، و نوتیفیکیشن‌های داخل برنامه همگی برخی از راه‌هایی هستند که صرافی‌ها به وسیله آن امنیت را افزایش می‌دهند.
تنوع در توکن‌های معاملاتی
معمولا بهترین صرافی‌ها تعداد زیادی توکن معاملاتی را در اختیار معامله گران قرار می‌دهند تا آن‌ها بتوانند فرصت‌های بیشتری از بازار را در اختیار داشته باشند.
کارمزد معاملاتی
کارمزدهای معاملاتی یکی از خصوصیات مهم صرافی‌ها به شمار می‌روند. بخش بزرگی از هزینه‌های معاملاتی را کارمزدها تشکیل می‌دهند که با انتخاب یک صرافی مناسب می‌توان هزینه‌های معاملاتی را تا حد زیادی کاهش داد.
راه‌های واریز و برداشت
معمولا بهترین صرفی‌های ارز دیجیتال راه‌های مختلفی را برای واریز و برداشت دارای در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. تنوع در این فاکتور می‌تواند آسودگی خاطر زیادی را برای معامله گران به همراه داشته باشد. صرافی ال بانک یکی از پلتفرم‌های معاملاتی است که در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است. در ادامه بیشتر با این صرافی آشنا خواهیم شد.


معرفی جامع صرافی ال بانک
صرافی ال بانک یکی از صرافی‌های فعال در بازار ارزهای دیجیتال به شمار می‌آید که کار خود را در سال ۲۰۱۵ میلادی شروع کرده است. این صرافی در حال حاضر با داشتن دفتر مرکزی در اندونزی به بیش از ۲۰۰ کشور دنیا خدمات‌رسانی می‌کند. رابط کاربری صرافی ال بانک طوری طراحی شده است که کاربران به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند و با ابزارهای معاملاتی آن تحلیل نمایند.
داشتن بیش از ۵ میلیون کاربر فعال یکی از ویژگی‌های بارز این صرافی به شمار می‌آید. کاربران ال بانک می‌توانند بیش از ۴۵۰ توکن معاملاتی و به ویژه رمز ارزهای اصلی مانند بیت کوین، اتریوم، پولکادات و… را خرید و فروش کنند. در صرافی ال بانک امکان معامله به روش‌های مختلف مانند اسپات، فیوچرز و معامله صندوق‌های ETF امکان‌پذیر است. معامله گران در این صرافی کارمزد نسبتا پایینی را پرداخت می‌کنند.
ویژگی‌های صرافی ال بانک
صرافی ال بانک مانند سایر صرافی‌های ارز دیجیتال ویژگی‌های مربوط به خود را دارد که در زیر به بخشی از آن‌ها اشاره شده است.
کارمزد معاملاتی پایین
کارمزد معاملاتی صرافی ال بانک در بخش فیوچرز نسبت به بسیاری از صرافی‌های دیگر پایین‌تر است. واریز کننده در این صرافی مشمول ۰.۰۲ درصد و دریافت کننده ۰.۶ درصد کارمزد معاملاتی می‌شود. در بخش اسپات نیز ۰.۲ درصد کارمزد معاملاتی از هر دو طرف معامله دریافت می‌شود.
امنیت بالا
صرافی ال بانک برای تامین امنیت دارای مشتریان خود از روش‌هایی مانند احراز هویت دو عاملی، تاییدیه ورود از طریق ایمیل، کدهای ضد فیشینگ، لیست برداشت‌ها و KYC بهره می‌برد.


اعتبار بالا
سابقه فعالیت نسبتا طولانی صرافی ال بانک درکنار داشتن بیش از ۵ میلیون کاربر فاکتورهای مناسبی برای نشان دادن میزان اعتبار آن به شمار می‌روند. همچنین این صرافی دارای چهار مجوز از کشورهای ایتالیا، استرالیا، لیتوانی و آمریکا است و در حال حاضر با داشتن بیش از ۶۰۰ میلیون دلار حجم معاملات روزانه در جایگاه ۱۷ام سایت کوین مارکت کپ قرار دارد. لازم به ذکر است که بیش از یک میلیون ۶۰۰ هزار بازدید کننده در طول هفته از سایت این صرافی بازدید می‌کنند.
 تیم پشتیبانی قوی
صرافی ال بانک از مشتریان خود به صورت ۲۴ساعته و با سرعت و ادبیات قابل قبولی پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند از طریق چت آنلاین و یا با ثبت تیکت با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار سازند.
نمادهای معاملاتی متنوع
در صرافی ال بانک معامله گران به بیش از ۴۵۰ نماد معاملاتی دسترسی دارند. این تنوع در نمادهایی معاملاتی می‌تواند فرصت‌های زیادی را برای معامله گران در هر لحظه فراهم سازد.
سایر ویژگی‌های ال بانک
صرافی ال بانک علاوه بر ویژگی‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد برخی ویژگی‌های دیگر مانند قابلیت کپی تریدینگ برای کسب درآمد غیر فعال، بونوس‌های معاملاتی، ویژگی وام دهی، قابلیت ارائه API، معاملات همتا به همتا، معاملات فیوچرز به همراه اهرم معاملاتی، معاملات اسپات، معاملات گرید، امکان سفارش گذاری، اپلیکیشن اختصاصی مختص سیستم عامل اندروید و IOS و… را برای مشتریان خود فراهم کرده است.
سخن آخر
همانطور که در این نوشته مطالعه کردید، صرافی‌های مختلف دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند اما با این حال برخی از ویژگی‌ها به صورت مشترک به عنوان شاخصه‌های اصلی جهت انتخاب یک صرافی به عنوان پلتفرم معاملاتی هر معامله‌گر به حساب می‌آیند.
صرافی ال بانک از امنیت و اعتبار نسبتا خوبی بهره می‌برد و خدمات معاملاتی مختلف مانند ابزارهای معاملاتی پیشرفته، تنوع در ارائه توکن‌های معاملاتی، راه‌های واریز و برداشت متنوع، دریافت کارمزد معاملاتی نسبتا پایین، ارائه معاملات اسپات، فیوچرز و گرید و همچنین پشتیبانی سریع و قدرتمند از کاربران را برای جلب رضایت آن‌ها به کار می‌برد.

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره